Doprava a platba
Zaslání přepravní službou
Zboží je možno kupujicímu zaslat přepravními službami dle následujícího ceníku.
Kupující, který je podnikatelem, je povinen (kupujícímu, který je spotřebitelem, je tento postup doporučen), aby bezprostředně při dodání překontroloval spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupujicí od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.
Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu info@nanoSPACE.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.
Možnosti dopravy
1 - 2 pracovní dny
2 - 3 pracovní dny
2 - 3 pracovní dny
2 - 3 pracovní dny
2 - 3 pracovní dny
2 - 3 pracovní dny
1 - 2 pracovní dny
Možnosti platby
Země, kam doručujeme
Česká republika | Belgie | Dánsko |
Finsko | Francie | Chorvatsko |
Irsko | Itálie | Lucembursko |
Maďarsko | Německo | Nizozemí |
Norsko | Polsko | Portugalsko |
Rakousko | Řecko | Slovensko |
Slovinsko | Španělsko | Švédsko |
Švýcarsko | Velká Británie |