Rozhovor s Lucií Konečnou, výkonnou ředitelkou společnosti nanoSPACE. O oblečení s nanotechnologiemi, lůžkovinách s nanovláknem, nanokosmetice a dalších produktech, které se Češi naučili kupovat. Jaký byl koronavirový rok (meziroční růst o 6666 %) a co v nanoSPACE chystají na následující roky.
Obsah podcastu
Média byla během koronavirového roku plná informací o raketovém růstu nanoSPACE. Firma vyrostla o celých ďábelských 6666 % a dosáhla obratu přes 120 milionů korun. Přitom prodává pouze nanotechnologické výrobky. S Lucií Konečnou so povídáme o tom, jak náročné to bylo.
Firma nanoSPACE vyrábí v České republice antialergické lůžkoviny s nanomembránou, nově má vlastní řadu módy pro muže i ženy a od začátku pandemie je lídr v prodejích nanovlákenných ochranných pomůcek, především roušek, respirátorů a antivirových šátků.
- Kde se vzal nápad založit nanoSPACE
- Antialergické lůžkoviny s nanomembránou – proč se v nich tak krásně spí
- Jak funguje nanomembrána v českých výrobcích
- Oblečení obohacené nanotechnologiemi
- Co nanoSPACE chystá do budoucna
SLEDUJTE NÁS
- Instagram: https://instagram.com/nanospacesro
- YouTube: https://www.youtube.com
- Twitter: https://www.twitter.com/nanoSPACEcz
- Web: https://www.nanospace.cz